Business Open zoekt Parttime Office- & Event Manager

Parttime Office- & Event Manager

Jouw koers:

Als Office- & Event Manager bij Business Open sta je klaar voor 40 business clubs met in totaal 600 leden. Je plant en organiseert events voor ze. Beheert de website en de social media kanalen. En je bewaakt de agenda van Rein, de operationeel directeur. Een uitdagende en afwisselende parttime baan met een salaris tot € 3.500,00 en, om mee te beginnen, een contract voor bepaalde tijd bij Business Open.

Dit ga je doen:

Als je van afwisseling, uitdaging en ondernemers houdt, dan zit je hier goed. Je hebt met bijna iedereen binnen de organisatie contact. Zo ben je aanspreekpunt voor regiomanagers, voorzitters en leden en helpt ze bij het vinden van gastsprekers. Je werkt direct samen met Rein, de operationeel directeur. Je bewaakt zijn agenda, mailverkeer en volgt commerciële acties op. En je hebt contact met Kiki over de financiële- en leden administratie.

Verder ga je aan de slag met het inplannen van alle events in het CRM systeem. De website, facebook en LinkedIn pagina blijven door jou up to date. Dit jaar staan er een aantal automatiseringsslagen op de planning waar jouw begeleiding welkom bij is. Naast de verschillende regionale golfevent ben je nauw betrokken bij de organisatie van 2 landelijke events. Elk jaar organiseer je een landelijk congres en een landelijke golfdag.

Mocht je ergens bij moeten springen, dan doe je dat graag. Je krijgt veel ruimte om jezelf op het gebied van marketing, automatisering en sales verder te ontwikkelen. Wij worden blij als jij jouw talenten laat groeien.

Werken bij Business Open:

Business Open is een landelijk ondernemersnetwerk met 40 business clubs en 600 leden. Elke business club heeft om de 14 dagen een bijeenkomst. Tijdens een lunch of een ontbijt gaan ze netwerken. Aansluitend op de meeting kunnen leden, als ze dat willen, samen een rondje golfen. Zo leren ze elkaar nog beter.

Op het kantoor in Rotterdam hebben jou als enthousiaste Office- & Event Manager er graag bij, omdat het werk om uitbreiding van het team vraagt.

Van jou:

Je bent iemand die opgewekt en optimistisch is, want dat zijn wij ook. Jouw ijzersterke organisatorisch talenten zet je in bij alles wat er geregeld moet worden. Daarbij is het geen enkel probleem dat je oog voor detail hebt, creatief en ondernemend bent. Graag zelf, want dat helpt je om succesvol te zijn. Mensen
helpen en motiveren vind je leuk. Door jouw sterke communicatieve en sociale vaardigheden gaat dat je makkelijk af. Tot slot beschik je over:

· Relevante werkervaring op het gebied van officemanagement en /of eventorganisatie. Ervaring met marketing is een pre.

· 16 tot 24 uur per week aan tijd om deze leuke baan uit te kunnen voeren.

· Kennis en ervaring met Apple, Microsoft Office en soortgelijke (computer) systemen, verder is kennis van Teamleader en Canva een pre.

Als je nog niet golft, dan lijkt het je echt leuk om dit te gaan leren. Je werkt vanuit ons centraal gelegen kantoor in Rotterdam.

Voor jou:

Je kunt rekenen op een afwisselende en verantwoordelijke baan in een klein en informeel team van enthousiaste collega’s. Verder krijg je volop kansen en uitdagingen om je verder te ontwikkelen op sociaal, commercieel en communicatief vlak. Je leert alle ins en outs van netwerken en bouw je ook zelf binnen no time een groot netwerk op. Tot slot bieden we je een:


· salaris tussen € 2.500,00 en € 3.500,00 (op basis van fulltime).

· contract voor bepaalde tijd. Daarna een vast contract.

· baan waarin je ook deels thuis kunt werken.

Pak het moment:

Neem de volgende stap in je carrière en ontdek hoe je kunt groeien en excelleren in ons unieke bedrijf.

Wil je eerst nog iets weten?

Bel of Whats App Vincent op 06-101 89 449 of stuur een mailtje naar vincent.van.der.vaart@fygi.nl