Donderdag 9 oktober vierden we samen met ruim 160 leden ons lustrum in The Awarehouse in Scherpenzeel. Presentatie was in handen van Roel Pot en de keynote werd verzorgd door Wietse Hage.
Voor het officiële programma van start ging was er een voorzittersbijeenkomst.
Het voetbalspel werd als analogie gebruikt om de samenwerking binnen de club en ieders rol in kaart te brengen.
Daarnaast werd er een bijeenkomst georganiseerd voor de goede doelen die bij Business Open zijn aangesloten
En de leden van de online club kwamen ditmaal live bijeen.
En een toast op het 15-jarig bestaan
Wietse Hage gaf ons in zijn keynote een blik in de nabije toekomst.
Een fantastische presentatie die iedereen aan het denken zette.
Aansluitend werden de break-out sessies voorgesteld.
Duncan Buisman verzorgde de presentatie De Kracht van lokaal. Hoe je SDG's ook op kleine schaal kunt toepassen.
Freek-Jan ter Haar vertelde over cybersecurity en het dark web.
En Dennis Glas organiseerde een wijnproeverij met als onderwerp de kracht van storytelling bij wijnbeleving.
Jessy van der Vlist verzorgde de workshop Van Kijker naar Koper: zo haal je wél omzet uit marketing.